24.1.11

ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΜΥΝΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ

Παραλειπόμενο (αλλά μη εξαιρετέο) από το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου της 17ης Νοεμβρίου 2011, η αλλιώς: Ο καταδότης του καταδότη… κ.ο.κ.

Στο  Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου που πραγματοποιήθηκε στις 17 Ιανουαρίου 2011, μέσα σε λίγο χρόνο, τόσος όσος χρειάστηκε να απαντηθεί μία ερώτηση, συνέβησαν τόσα πολλά, όσα δεν συνέβησαν σε συνεδριάσεις ολόκληρες μέχρι σήμερα.

Ένα κείμενο του Διαχειριστή του blog Λ. Τηλιγάδα.

Στον τίτλο αυτού του blog και πάνω σε διάφανη λευκή επιφάνεια, εκτός των απαραίτητων που μπορεί να συναντήσει κανείς σ’ αυτού του είδους τους ιστοτόπους, υπάρχει γραμμένο το όνομα του διαχειριστή καθώς και μία φράση: «Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο, όταν αυτοί που σε διοικούν έχουν άδικο».
Το πόσο επικίνδυνο είναι το έχω βιώσει αρκετές φορές μέχρι σήμερα στη ζωή μου μέσα από την ενασχόληση μου με τα κοινά είτε από την θέση του ενεργού δημοσιογράφου, είτε μέσα από την ενεργή συμμετοχή μου στα διάφορα κινήματα πολιτών που εκδηλώθηκαν στην περιοχή. Το πόσο δεν έχω πτοηθεί από την επικινδυνότητα αυτή, το γνωρίζουν πολύ καλά και αυτοί που την καλλιέργησαν εις βάρος μου, αλλά και όσοι με συντρόφευσαν σ’ αυτή.
Το βράδυ της 17ης Ιανουαρίου 2011 στο χώρο που συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο του Διευρυμένου Δήμου Αγρινίου, ο κ. Δημήτρης Σταμάτης απηύθυνε ερώτηση προς τον κ. Παύλο Μοσχολιό για την μη συγκρότηση της Επιτροπής Αποτύπωσης.
Παίρνοντας το λόγο ο κ. Μοσχολιός, αντί να απαντήσει επί της ερωτήσεως, έκρινε σκόπιμο… να «καταδώσει» τον καταδότη της ΠΑΝΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ, ο οποίος...
μέσα από το blog του τον πληροφορεί, για τα όσα η μείζονα μειοψηφία σχεδιάζει.
Λόγοι αβρότητας ίσως ή της ευγένειας, υποθέτω, που τον χαρακτηρίζει ως πολιτικό άνδρα, δεν του επέτρεψαν να τον κατονομάσει κιόλας.
Επειδή όμως το μοναδικό blog της χώρας, το οποίο αναφέρθηκε στις υποχρεώσεις της Δημοτικής Αρχής του Αγρινίου σχετικά με την συγκρότηση της Επιτροπής Αποτύπωσης, ήταν αυτό στο οποίο βρίσκεστε και επειδή το όνομα μου είναι φαρδιά πλατιά στον τίτλο του και επειδή διατηρώ γνωστή σχέση συνεργασίας και φιλίας με τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αλλά και με την αυτοδιοικητική παράταξη, της οποίας ο κ. Δημήτρης Σταμάτης είναι επικεφαλής και επειδή ήμουνα παρόν και εντός της αιθούσης την ώρα κατά την οποία μου την «έπεσε» ο κ. Μοσχολιός, θα μου επιτρέψει, ελπίζω, να αμυνθώ για λόγους αξιοπρέπειας.
κ. Μοσχολιέ να σας ευχαριστήσω κατ’ αρχάς που παρακολουθείτε το aitoloakarnania press, το οποίο, όπως όλοι καταλάβαμε, σας βοηθάει να κάνετε τη δουλειά σας, άνευ ανταλλάγματος, όπως πολύ καλά γνωρίζετε. Γιατί μη μου πείτε ότι δεν είναι δουλειά σας, να προλαμβάνεται να συμμορφώνεστε, όσο καλά ή μέτρια ή κακά μπορεί κανείς να συμμορφωθεί με όλα εκείνα που επιβάλλει ο όρκος σας ως τοπικός άρχοντας, η συνείδησης σας ως αυτοδιοικητικός, οι νόμοι που καλείστε να εφαρμόσετε, αλλά και η δουλειά σας ως Δημάρχου, έτσι ώστε να μπορείτε να υπερβαίνεται τα προβλήματα, που προτίθεται να σας δημιουργήσει η αντιπολίτευση.
Να σας συμβουλέψω όμως εδώ, και ας μην την πάρετε υπόψη σας αυτή μου τη συμβουλή, αφού σύμφωνα με την εκτίμηση σας είμαι κακός συμβουλάτορας, πως εκείνο που προέχει στις πράξεις είναι να μην βιάζεστε. Γιατί κ. Μοσχολιέ, δεν το λέω εγώ, ο λαός το λέει, «όποιος βιάζεται σκοντάφτει». Και δεν αποτελεί τιμή για κανένα Δημότη της πόλης - είτε ήταν φίλος, οπαδός και ψηφοφόρος σας στις εκλογές είτε όχι - ο Δήμαρχος της πόλης να «σκοντάφτει».
Είναι κυρίως λόγοι αισθητικής της κίνησης.
Θα ήθελα όμως να σας παρακαλέσω, επειδή νοιώθω να μου φορτώνεται όλο αυτό το βάρος της ενημέρωσής σας στις πλάτες μου και επειδή ήδη έχω αρκετά βάρη δικά μου να διαχειριστώ, να αναθέσετε σε κάποιον συνεργάτη σας να κάνει τη δουλειά που κάνω εγώ και μην περιμένετε από μένα να σας πληροφορήσω για όσα «η υπηρεσία» θα έπρεπε να είχε πράξει.
Έχοντας όλη την καλή διάθεση μάλιστα να βοηθήσω στο δύσκολο αυτό έργο και σας και τους συνεργάτες σας, θα σας καταδώσω τώρα αμέσως την πηγή των πληροφοριών της ΠΑΝΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ. Γιατί εγώ τι είμαι; Σήμερα είμαι, αύριο δεν είμαι.
Εδώ λοιπόν… ΕΔΩ κ. Δήμαρχε… ΕΔΩ http://www.ypes.gr/el/Ministry/Encyclical  
Μπαίνοντας κ. Δήμαρχε σ’ αυτή τη διεύθυνση του υπουργείου Εσωτερικών, δεν θα έχετε καμιά ανάγκη ρουφιάνου να σας ρουφιανέψει τι θα κάνει η αντιπολίτευση, γιατί απ’ αυτή την ιστοσελίδα τα μαθαίνω κι εγώ και τα αναρτώ σ’ αυτό εδώ το blog, απ’ αυτή την ίδια σελίδα τα μαθαίνει και ο κ. Σταμάτης και σας αντιπολιτεύεται.
Όπως βλέπετε λοιπόν κ. Δήμαρχε, μπορεί εσείς να με ξεμπροστιάσατε και να με «κάψατε» ως κατάσκοπο σας, αλλά εγώ επειδή θέλω ο Δήμαρχος της πόλης μου, ανεξάρτητα από το ποιος είναι αυτός, να είναι περήφανος για το έργο του και να μην έχει ανάγκη κανέναν «αλήτη, ρουφιάνο, δημοσιογράφο» να του κάνει τη δουλειά, μόλις σας «ρουφιάνεψα» τη πηγή των πληροφοριών της ΠΑΝΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ.

Να ‘ρθω τώρα στο άλλο. Κάποια στιγμή και αναφερόμενος στους «συμβουλάτορες» του κ. Σταμάτη, είπατε ότι «έχουν άσχημο όνομα στην αγορά».
Στο μέτρο λοιπόν που αυτό με αφορά να σας απαντήσω τα εξής (Ανοίγω το θέμα όσο το ανοίξατε):
Αν για κάτι μπορεί να με κατηγορήσει κάποιος στην αγορά κ. Δήμαρχε, η μόνη κατηγορία που μπορεί να μου προσάψει είναι ότι είμαι ασυνεπής στης οικονομικές μου υποχρεώσεις. Μπορεί δηλαδή, για να το πούμε όπως το λέει η αγορά, να με πει κάποιος «κακοπληρωτή».
Επειδή όμως στην αγορά κ. Δήμαρχε δεν κυκλοφοράτε μόνο εσείς, αλλά κυκλοφορώ κι εγώ, άκουσα ότι και εσάς «κακοπληρωτή» σας λένε.
(Επεξήγηση: Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι στην ιδιωτική σας ζωή, ούτε στην διαχείριση των οικονομικών σας ως ιδιώτης. Αυτά δεν τα γνωρίζω ούτε και με ενδιαφέρουν να τα μάθω. Να σας ενημερώσω απλά, ότι ακόμα και να τα ήξερα ποτέ δεν θα τα χρησιμοποιούσα σε δημόσια  αντιπαράθεση μας, γιατί έτσι μου το επιβάλλει η δική μου συνείδηση. Αναφέρομαι στη δημόσια διαχείριση του δημόσιου χρήματος και στις αποφάσεις που παίρνεται ως Δήμαρχος και την αφορούν).
Βέβαια ανάμεσα σε σας (ως εκ της ιδιότητος σας) και σε μένα υπάρχει μια σημαντική διαφορά.
Εγώ κ. Δήμαρχε διαχειρίζομαι τη φτώχεια μου, ενώ εσείς τα οικονομικά ενός ισχυρού, μεγάλου και εύρωστου Δήμου.
Ανεξάρτητα λοιπόν από το ποια δικαιολογία, και τηρουμένων των αναλογιών φυσικά, μπορώ να καταθέσω εγώ ή εσείς, ως προς την διαχειριστική μας ικανότητα ή ανικανότητα, απέναντι σε αυτές τις κατηγορίες η αλήθεια είναι μία: Ότι και εσάς (το ξανασημειώνω: ως εκ της ιδιότητας σας) και εμένα η αγορά μας αποκαλεί «κακοπληρωτές».
Πάει να πει Δήμαρχε: Ίδια τα αλλότρια.

Υστερόγραφο προς τους αναγνώστες: Μπείτε στον κόπο παρακαλώ και διαβάστε την παρακάτω ανάρτηση ΕΔΩ, για να δείτε με ποιόν τρόπο «κατέδωσα» πράγματα που υπάρχουν από καιρό στο διαδικτυακό τόπο του υπουργείου Εσωτερικών, και το πόσο «ιδιαίτερο» μυαλό πρέπει να είναι κάποιος, για να υποστηρίξει, όσα υποστήριξε ο κ. Δήμαρχος εις βάρος μου
Τελειώνοντας να σημειώσω ότι τιμώ και σέβομαι το πρόσωπο του Δημάρχου, αλλά διατηρώ και υπερασπίζομαι το δικαίωμά μου να κρίνω τον δημόσιο βίο του, να τον αντιπολιτεύομαι ως ενεργός πολίτης  και να απαντώ σε κάθε απόπειρα προσβολής της προσωπικότητας μου στο μέτρο πάντα που με αφορά και που δύναμαι να το κάνω.


Υστερογραφο προς τον κ. Δήμαρχο: Δείτε κ. Δήμαρχε την σκέψη του κ. Γιανναρά ΕΔΩ, γιατί θεωρώ ότι η προσέγγιση που πραγματοποιεί, μπορεί να σας βοηθήσει να αντιληφθείτε καλύτερα, πράγματα που είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεται και που είναι εξαιρετικά χρήσιμα στην πολιτική σας διαδρομή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: