Και να που το Δημοτικό Περιφερειακό θέατρο Αγρινίου «έγινε θέατρο». Η παράσταση του καλοκαιριού που μέχρι σήμερα παρουσιαζόταν ως συνεργασία είναι συνεργασία μόνο στα μυαλά όσων επιθυμούν να επικοινωνήσουν ότι σ’ αυτό τον πολιτιστικό οργανισμό του Δήμου όλα πηγαίνουν καλά.
Όμως τα «πουλάκια άλλα κελαηδούν, άλλα λαλούν και λένε». Στην παρακάτω ανάρτησή μας (ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ) διατυπώσαμε από τις 7 του Ιουλίου 2010 κάποιες παρατηρήσεις και μερικά ερωτήματα.
Απαντήσεις βέβαια δεν περιμέναμε, αλλά γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι όλα κάποια στιγμή θα απαντηθούν, όχι βέβαια γιατί θα πιάσει ο πόνος μερικούς, αλλά γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Άλλωστε, όπως λέει κι ο λαός «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο».
Ρωτούσαμε λοιπόν τότε: Αφού σύμφωνα με το πρόγραμμα θα γίνουν μόνο τρεις παραστάσεις στο νομό (Δύο στο Αγρίνιο και μία στο Αρχαίο Θέατρο των Οινιαδών) η ΤΕΔΚ Αιτωλοακαρνανίας, θα δώσει φέτος τα χρήματα που δίνει κάθε χρόνο για να επιδοτήσει τις παραστάσεις του θεάτρου στους Δήμους του νομού;
Η απάντηση είναι: Ναι. Η ΤΕΔΚ θα τα δώσει αυτά τα χρήματα. Όχι όμως στο Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Αγρινίου, αλλά...
στην κ. Νανά Νικολάου η οποία περιοδεύει το νομό ως παραγωγός της παράστασης «Γίναμε θέατρο», στην οποία ο παραπάνω πολιτιστικός οργανισμός του Δήμου συμμετέχει μόνο με τη σκηνική δημιουργία του κ. Βασίλη Ραμόπουλου.
Η 2η ερώτηση μας αναζητούσε απάντηση στο «πόσα χρήματα απ’ αυτά θα μπούνε στο ταμείο του ΔΗΠΕΘΕ και πόσα στο ταμείο της «Θεατρικής Διαδρομής»;
Η απάντηση εδώ πληγώνει. Και βέβαια τότε δεν ξέραμε γι’ αυτό ρωτούσαμε. Σήμερα όμως ξέρουμε ότι ούτε τσακιστό ευρώ δεν θα περάσει από τα γραφεία που βρίσκονται πάνω από το κρεοπωλείο της πλατείας του Συντριβανιού. Φαίνεται ότι όσοι έχουν την καρέκλα τους εκεί δεν ακούν τον παλτά που ανεβοκατεβαίνει «πάνω στον πάγκο του χασάπη» για να συνετιστούν λιγάκι.
Ούτε στο ταμείο της «θεατρικής διαδρομής» θα μπουν φυσικά. Θα πετάξουν γι’ αλλού. Για κει που η τέχνη συρράπτεται και συνθέτετε ως πρόχειρο πολιτιστικό επιχείρημα μόνο και μόνο για να διαχειριστεί την ανημπόρια και την ανικανότητα απαράδεκτων διαχειριστών της πολιτιστικής επιλογής του συγκεκριμένου Περιφερειακού θεάτρου.
«Γίναμε θέατρο», λέει ο τίτλος της πρόσκλησης που στέλνουν οι διάφοροι Δήμοι του Νομού (ΕΔΩ αυτή του Δήμου Στράτου) «Σύνθεση κειμένων-σκηνοθεσία: Νανά Νικολάου Σκηνικά: Βασίλης Ραμμόπουλος Επιμέλεια κοστουμιών: Ιώ Μεταλληνού Παίζουν οι ηθοποιοί: Κώστας Κλάβης, Ευδοκία Σουβατζή, Πελαγία Αγγελίδου, Νικήτας Αναστόπουλος». Δεν θέλω αν μειώσω τη δουλειά όλων αυτών των συντελεστών, αλλά μου «μυρίζει» μεγάλη ξεπέτα, η οποία το μόνο που φιλοδοξεί είναι να ρίξει στάχτη στα μάτια.
Η 3η ερώτηση είναι εκτός τόπου και χρόνου. Έτσι, για να μην λέτε ότι δεν παραδεχόμαστε και τα λάθη μας. Ρωτούσαμε τότε: Τα έσοδα και τα έξοδα της περιοδείας - ΣΤΟ ΣΎΝΟΛΟ ΤΟΥΣ - πως κατανέμονται στους δύο οργανισμούς και με ποιο τρόπο; Μετά από τα παραπάνω όμως αντιλαμβάνεσθε και σεις ότι τα έσοδα και τα έξοδα αυτής της σαιζόν είναι «αλλουνών» ταμείων αντικείμενο και όχι του δικού μας.
Τέλος στην 4η ερώτηση: «Το τεχνικό προσωπικό του θεάτρου, γιατί δεν συμμετέχει στην περιοδεία καθώς και στο αν πληρώνεται κανονικά», η απάντηση είναι μία: Το τεχνικό προσωπικό του περιφερειακού θεάτρου Αγρινίου δεν συμμετέχει στην περιοδεία των «Ιππέων», πρώτον γιατί οι οικονομικοί μετανάστατες έχουν ανάγκη περισσότερο για δουλειά και δεύτερον πληρώνονται κανονικά για να έχουν χρήματα όταν πάνε να δουν την παράσταση του θεάτρου στο οποίο εργάζονται να πληρώσουν το εισιτήριο τους.
Δεν τελειώσαμε εδώ. Θα επανέλθουμε.
Υ.Γ. Ελπίζουμε τα σκηνικά να μην εξαντλούνται σε όσα αντιλαμβανόμαστε από την πλουσιάδα της παραπάνω φωτογραφίας στον τομέα αυτό. Και για να μην ενοήσουν κάποιοι... άλλα, η μπηχτή αυτή δεν αφορά την δουλειά του Βασίλη, ο οποίος έχει δώσει το δείγμα της γραφής του, αλλά έχει αποδείξει και την αγάπητου για τιο θέτρο της πόλης του. Άλλους αφορά. Τελεία και... Παύλος.
Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΩΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ, ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΜΗΠΩΣ ΤΗΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ... ΚΟΛΑΡΑΚΙ ΕΞΩ;
2 σχόλια:
Το πουλάκι που στα λέει όμως δεν σου έχει πεί με ποιό τρόπο λυγδώνει τα εντεράκι του τόσα χρόνια!Αξιοκρατικά μπήκε εκεί που μπήκε και τι είδους αλχημίες έγιναν για να κρατηθεί και να φιγουράρει το ονοματάκι του ως ειδικός;Χάσανε τα τούβλα το μαστορά τους και τον βρήκε το θέατρο......
Φαίνεται ότι όσοι έχουν την καρέκλα τους εκεί δεν ακούν τον παλτά που ανεβοκατεβαίνει «πάνω στον πάγκο του χασάπη» για να συνετιστούν λιγάκι Ά Λευτέρη είσε ζαβολιάρης.....αυτή τη μεγάλη κουβέντα! την έκλεψες από ένα μεγάααααλο καλλιτέχνη που συνετίζονταν από το ιδιο εργαλείο και τον ίδιο θόρυβο.
Δημοσίευση σχολίου