17.10.10

ΙΩΑΝΝΗ… ΙΩΑΝΝΗ… άκουσε και μένα το τσογλάνι

Φίλε Ιωάννη χαλάρωσε.

Αντιλαμβάνομαι ότι το μεροκάματο, αν και μικρό, είναι ιερό και το χρειάζεσαι, όπως κάθε άνθρωπος. Καλά κάνεις λοιπόν και λες όσα λες. Άλλωστε γι’ αυτό πληρώνεσαι, όπως όλοι μας. Διάβασα μάλιστα σε κάποια παλιότερη ανάρτηση σου με τίτλο «Μην είσαι ρουφιάνος και μην φοράς κουκούλα» και ημερομηνία ανάρτησης Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010 (ώρα 9:10 μ.μ.) τα παρακάτω: «Είπα την προτίμησή μου σε όσους μου δίνουν ένα κομμάτι ψωμί (σύνολο κάτι παραπάνω από ένα χιλιάρικο με δυο παιδιά...)».
Αυτό το κατανόησα και το κατάλαβα πολύ καλά.

Φίλε Ιωάννη σε μια πιο πρόσφατη ανάρτηση σου με τίτλο: «Ξέρεις ότι ξέρω να διαβάζω. Γι’ αυτό βρήκα τον… Φέρτη για φερτό.» και ημερομηνία ανάρτησης Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010 (ώρα 2:38 μ.μ.) γράφεις: «…τρεις βδομάδες δεν θα μας καταστρέψουν. Σας φιλώ»

Τα πήρα λοιπόν τα μηνύματα σου, τα κατάλαβα και τα σεβάστηκα, γιατί έχουμε πει και δυο κουβέντες παραπάνω, έχουμε πιει και κάτι καφέδες παρέα.
Όμως, φίλε Ιωάννη, είναι άλλο το να κατανοείς και άλλο το να ανέχεσαι. Άκου λοιπόν δύο κουβέντες, φιλικές ακόμα, και ας μην δώσεις συνέχεια γιατί «…τρεις βδομάδες δεν θα μας καταστρέψουν».
Στην χθεσινή σου ανάρτηση με τίτλο «Ο Μπαμπινιώτης των εκλογών», είπες τόσες παπαριές όσες δεν μπορείς να φανταστείς.

Σε κατανοώ. Το κάνεις γιατί σου «δίνουν ένα κομμάτι ψωμί», για να το πας στην οικογένεια σου και να ταΐσεις τα δύο σου παιδιά, τα οποία χωρίς να φταίνε σε τίποτα τα ενέπλεξες σ’ αυτή την ιστορία, για να σε κατανοήσουμε, να σε λυπηθούμε, και να σε δικαιολογήσουμε.
Ωραία λοιπόν. Σε δικαιολογώ. Σε δικαιολογώ γιατί «αμάρτησες για το παιδί σου». Σκέψου όμως την περίπτωση εκείνη, που μεθαύριο θα ρθει ο γιος σου και θα σου πει: «Γιατί ρε πατέρα αμάρτησες για μένα; Εμένα με ρώτησες;» Εύχομαι να μην συμβεί. Επειδή όμως μπορεί και να συμβεί, άρχισε να σκέπτεσαι από τώρα, τι θα του πεις.
Για να το τελειώνουμε εδώ λοιπόν, και για να μην το πάμε παραπέρα, θέλω να ψάξεις και να μου βρεις ένα λεξικό της ελληνικής, το οποίο να περιέχει τη λέξη «Ανθυποψήφιος». Δεν θα σε έβαζα να το κάνεις, γιατί έχεις, απ΄όσο ξέρω, πιο σοβαρές δουλειές αυτό τον καιρό, αλλά όπως καταλαβαίνεις, εγώ, δεν μπορώ να το κάνω, γιατί, εγώ, είμαι βέβαιος, ότι τέτοια λέξη δεν υπάρχει. Εάν το βρεις όμως, ακόμα και αν σημαίνει οτιδήποτε άλλο, εγώ, θα σταματήσω να κάνω αυτή τη δουλειά, που κάνω και θα πάω σπίτι μου. Το ίδιο βέβαια θα κάνεις και συ φαντάζομαι, αν πάει το στοίχημα… ΠΑΕΙ;

Υ.Γ. Ξεκίνα, άμα θες, από δώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: